poniedziałek, 28 listopada 2011

LG KP501

LG KP501 jest to jednobryłowy telefon o rozmiarach 106,5 x 55,4 x 11,9 i masie 89 gram.
Jego rozdzielczość wyświetlacza to 240 x 400 pix (3 cale).
Wyświetlacz jest wyposażony w 256 tys. kolorów.
Nie posiada systemu. Jest to zwykły telefon.
Jego wbudowana pamięć to 48MB, a maksymalna wielkość karty pamięci to 16 GB.
Książka adresowa pomieści aż 16 tys. kontaktów.
Jego 3,2 Mpix aparat nie jest zbyt dobry.
Nie posiada zoom'u optycznego, autofocus'a oraz flash'a.
Kręci filmy w standardzie QVGA o prędkości 12 klatek na sekundę.
Jego bateria to Li-Ion 900 mAh.
Moja ocena tego telefonu to 5/10.
Jest tak niska ze względu na małą funkcjonalność.
Ale czego można się spodziewać po telefonie?
Telefon to nie smartfon, ale wyższej oceny temu telefonowi dać nie mogę.

3 komentarze:

  1. Mam taki i jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten telefon i nie jestem z niego zadowolona. Co do pamięci zewnętrznej to już przy 4 giga telefon się uli. Aparat to katastrofa,nie które telefony co mają aparaty 2,9 robią zdjęcia o niebo lepsze. Telefon jest sam w sobie nudny nie ma w nim nic atrakcyjnego. Ekran łatwo się rysuje nawet gdy będziesz używać patyczka. Panel rysowania mógłby być lepiej dopracowany. Nie no zawiodłam się na lg

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taki i jak na razie jestem zadowolony bo dopiero mam go ze 2 tygodnie xD

    OdpowiedzUsuń